16 Mayıs 2015 Cumartesi

KONSTANTİNİYYE OTELİ - ZÜLFÜ LİVANELİ




Evet Livaneli'nin çok sağlam bir kalemi var.
Şimdiye kadar bütün romanlarını aşık olarak okudum ve bende çok büyük bir etki bıraktı hep. 


Ama bu roman beni çok tatmin etmedi, bana hiç heyecan katmadı nedense. Olaylar güzel, karakterler nefis ama kitap bir türlü içine alamıyor seni. Sırf yarım bırakmamak için okudum diyebilirim bu romanı.


Günümüz olaylarına değinmiş; Roboski'ye, Gezi Parkı olaylarına, Alevi-Sünni çatışmasına bunlar çok güzel evet ama kitabın akıcı olmayan kısmı nekropolis denilen ölüler diyarıydı. Beklediğim gibi olmadı kitap.




Çok da hevesinizi kaçırmak istemiyorum ama beni ters köşe etmiştir Sevgili Livaneli.

Oysa ne kadar güzeldir Livaneli'nin bizlere yansıttığı o muazzam dünyası.


Umarım sizlerde iyi bir iz bırakır.




İyi okumalar diliyorum.
Kalbi Selamlar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder